Εγκρίθηκε το πρόγραμμα προώθησης του ελληνικού τουρισμού, για το Α’ εξάμηνο του 2014. Το έργο εντάσσεται στη Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του ΕΟΤ για την τριετία 2014-2016 και έχει προϋπολογισμό 7.100.000 ευρώ. Βασικά κριτήρια επιλογής των «εργαλείων» και Μέσων υλοποίησης των προγραμμάτων προβολής αποτελούν η καινοτομία, η ευελιξία και κυρίως οι προτάσεις που ενισχύουν την επικοινωνία της θετικής εικόνας της χώρας. Στόχος του ΕΟΤ είναι η έγκαιρη έναρξη των διαφημιστικών προγραμμάτων του, με στόχο την αδιάλειπτη προβολή του Ελληνικού Τουρισμού.
Από το τεύχος 52 (Μάρτιος/Απρίλιος 2014)