NEA

A  A  A +
Πίσω
Νέο website Vivartia για τa brands της Εστίασης
Νέο website Vivartia για τa brands της Εστίασης

Στόχος της νέας ιστοσελίδας είναι να ενημερώσει το κοινό σχετικά με τις ευκαιρίες επένδυσης των brands Goody’s, Everest, Flocafe και La Pasteria, ώστε να προσελκύσει ενδιαφερόμενους επενδυτές (franchisees), κυρίως σε χώρες του εξωτερικού. Η ιστοσελίδα είναι δίγλωσση (Ελληνικά, Αγγλικά), ενώ διαθέτει ειδική φόρμα ώστε οι υποψήφιοι να κάνουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για συνεργασία. 

 

Από το τεύχος 57 (Ιανουάριος/Φεβρουάριος 2015) του περιοδικού ΨΗΤΟ.